Cietais Rieksts 4.0

9 Jūl

Bljiiin 😀 atkal mani dzivokljabiedri parsteidza mani,kad atveru ierakstitas programmas TV un ieraudzīju uzrakstu Die Hard 4.0 , domāju, nu ir diezgan lielas vakarinjas uztaisitas, nu oookey paskatīšos! Es ļoti labi saprotu ,ka vairs nav tik aktuāli skatīties uz visiem bērnības dienu elkiem, kad viņi jau kļūst par večukiem, nu kā piemēram Rokijs 6, bet nu sorry, man filma patika! nepārprotiet, man viņa nepatika tādā izpausmē ,kā ideāli noslīpēts scenārijs, gudri un sakarīgi dialogi, vai arī par emocijām un iejušanos filmā, bet gan tādā izpausmē ,ka sen nebiju tik ļoti izsmējies skatoties filmu! Nē nu nopietni- ar mašīnu notriekt helikopteru, vai arī uzlekt uz reaktīvās lidmašīnas!?! 😀

Sižets: Mūsu mīļais John MacClane tiek nosutits savākt Hakeri un aizvest uz Vašingtonu, bet atkal kārtējo reizi viņa brīvdiena tiek izjaukta, kad kiberteroristi izdomā iznīcināt būtībā jebko kas ASV saistīts ar Datoriem vai elektrību un atgriest visu atpakalj Akmens Laikmetā, lai gan personīgi es esmu šinī jautājumā viņu pusē, varbūt tā mēs varētu paglābties no saprāta apokalipses! Nu jā apmēram varat iedomāties kur mēs tālāk nonākam sižetā, viss kļūst personīgi un Bruce Willis vēljoprojām rāda visiem,ka arī savos 50 viņš bŗivi var tikt atdauzīts 100 reizes, sašauts, bet vēljoprojām var pildīt savas sāpju salavecīša funkcijas un dalīt dāvanas!

Kapec man patika? tāpēc,ka bļin tas ir Cietais Rieksts, manās acīs viņš vēljoprojām paliks tas jaunais Bruce Willis, kas viena cilvēka personā izslēdza visu teroristu grupējumu, kas ieņēma lidostu! Bet nu jā, šī ir tā reize ,kad ir jāizslēdz sava aizsardžiba, jāatslēdz Filtri un vienkārši jāskatās! Tik šausmīgi pārspīlēts viss, ļaunais varonis aŗi tāds diezgan mīksts, to gan tiešām vajadzēja vismaz piemērotāku pretinieku! Nu tās ainas laikam tika veidotas tā, tāk padomāsim, kas ir pats trakākais ko mēs varam izdomāt, ko likt kaskadieriem daŗit? hmm āaa, braukt ar mašīnu virsū helikopterim, apmērma 60 km/h izlekt ārā un mašīna ielido stabā, uzlec gaisā un nones helīti? jā tas izklausās labi, ok tagad izdomāsim ,kā to iepit scenārijā! Bet dazbrīd man tas likās tik šausmīgi smieklīgi, ka pārsit jebkuras “komēdijas” ko pēdējā laikā ASV ir uzražojusi. Godīgi jāazīstas, nebūtu tas Bruce Willis, un cietais rieksts, bet filma būtu centrēta ap kādu citu jaunu supervaroni, es teiktu, ka pēdējais mēsls! 2 h no džives veiksmīgi iztērētas, popkorns paēsts, kola izdzerta, bet nu jā tomēr arī veciem kara zirgiem ir jāizrāda cieņa!

Nu tā, tiem kuri tajā laikā, kad skatijās pirmo Cieto Riekstu, vēl tas likās vislabākais kino pasaulē un rādās doma, ka ar’ivēlas kļūt par policistu, tad nu tomēr ir jāciena un jānoskatās filma, nu tas actions nav nemaz tik slikts, bet jā atgādinu, izslēdziet jebkādu Bullshit defense system! un vienkārši izbaudiet kā Bŗuce Willis visas pasaules problēmas atrisina sadodot bietē jebkuram kas viņam stāv ceļā! 😉

Komentēt