Project X treileris

23 Feb

Esat gatavi trakākajai ballītei kino vēsturē!? Šī filma būs vnk dirsā fucked up psiha 😀 jā tieši tā es vēlos aprkastīt šo filmu! 😀

Filmas Old School un The Hangover jau bija trakas, bet šoreiz režisors ir nolēmis doties pilnīgā trakumā , bet nu es nesūdzos 😀 noteikti viena no gaidītākajām filmām pēdējā laikā! šī būs vnk filma, kuru pilnīgi visi būs redzējuši, un es ieteiktu filmai sākumā uzlikt rakstu: Šo izpilda profesionāļi un nemēģiniet atkārtot šādu ballīti mājās, jo filma beidzās ar ballītes beigām, bet dzīvē visus tos sūdus, kas savārīti būs jāizēd!

Nu labi, man reāli nav daudz ko teikt, vnk noskatieties treileri! Atcerejos, par filmu man patīk tas,ka viņa izskatās daļēji ,kā dokumentāli/amatierfilmēta, vismaz tā sajūta tāda, līdz ar to ir mazliet realitātes sajūta un palielinās ticība,ka kkas šāds tiešām ir iespējams! ā Jā un liesmmetējs! 😀

Komentēt